Mesiac október žije internetom
27. 10. 2014 | Honza
O svoje dojmy a zážitky sa s nami v tomto príspevku delí kolegyňa Jana z marketingového oddelenia v Prahe.
Október bol zatiaľ čo sa týka akcií výživný. Nielen, že sa konal veľtrh digitálnej inšpirácie CIF 14 (Czech Internet Forum), kde sme boli ako každoročne jedným z partnerov, ale po prvýkrát sme tiež sponzorovali a prišli podporiť „MashUp“ coworkingového centra http://prague.impacthub.net/.
CIF bol ako vždy plný zaujímavých prednášok, ktoré sa odohrávali v niekoľkých sálach, poslucháči si mali možnosť vybrať okrem prednášok v hlavnej sále tiež prednášky tematické, ktoré boli situované do sály marketingovej, technologickej alebo sály inšpirácie.
Konferencia začínala o 9 hodine a medzi sálami a prednáškami sa dalo vyberať až do 17. hodiny. Myslím, že každý si mal možnosť vybrať prednášku podľa svojho gusta. Pre mňa asi medzi najzaujímavejšie patril rozhovor s Pavlom Zimou – generálnym riaditeľom Seznam.cz, ktorý sa rozhovoril o začiatkoch Seznamu, kedy v roku 1998 začínali s piatimi ľuďmi a teraz má Seznam 2000 zamestnancov a chystá sa expandovať do zahraničia.
Rovnako tak zaujímavú prednášku mal David Špinar z Google na tému Lesk a bieda agentúr, o tom ako je ťažké zladiť prianie klienta s ponukou agentúr. Klient tlačí na to, aby získal za málo peňazí veľa muziky a vo finále, kedy sa cena tlačí dole, je až nemožné získať 100% kvalitu od agentúry. Je potrebné nájsť bod spokojnosti ako zo strany klienta, tak zo strany agentúry.
CIF14 ale nebol len o prednáškach, pre účastníkov bol pripravený bohatý doprovodný program: exhibície technologických vychytávok, ukážky užitočných nástrojov a služieb partnerov akcie a samozrejme príjemné poprednáškové stretnutie účastníkov konferencie u dobrého koktejlu.
Program konferencie i kompletný zoznam prednášajúcich si môžete prezrieť na http://www.tuesday.cz/akce/czech-internet-forum-2014/.
Aby októbrových akcií nebolo málo, sponzorovali sme večerné stretnutie „MashUp“, na ktorom mal náš technický riaditeľ Zdeněk Brůna prezentáciou a do projektu sme išli hlavne s ponukou START-UP sponzoringu.
Na MashUp, ktorý sa konal v coworkingovom centre http://prague.impacthub.net/,prišlo viac ako 200 účastníkov a ak niekto z vás nevie čo je MushUp, tak verte, že ani ja som si to nedokázala predstaviť. Cieľom MushUpu je poskytnúť priestor novovznikajúcim projektom, ktoré hľadajú potrebné kontakty, zdroje alebo investorov.
Bol to príjemne strávený večer, kedy sme sledovali prezentácie desiatich prednášajúcich, ktoré boli väčšinou vtipnou formou podané každým účastníkom v priebehu 200 sekúnd.