Nové Zákaznícke centrum ACTIVE 24 na ceste
10. 11. 2016 | Honza
S myšlienkou na vylepšenie dizajnu Zákazníckeho centra, tak aby bolo užívateľsky prívetivejšie a prehľadne organizované sme sa pohrávali už dlhšie. Neostalo len pri pláne a nedávno sme sa so všetkou energiou pustili do realizácie.
V túto chvíľu máme hotovú expertízu zameranú na User Experience a grafický návrh, rozbehlo sa programovanie. Nový systém vzniká paralelne popri súčasnom užívateľskom rozhraní a postupne do neho prevádzame ovládanie jednotlivých funkcií. Už teraz sa môžete tešiť na plne responzívny dizajn, ktorý vám umožní pracovať v Zákazníckom centre pohodlne z tabletu i mobilného telefónu.
Ste zvedaví?
Ak áno, pozrite sa na náhľad nového rozhrania, z ktorého si môžete urobiť prvú predstavu o tom akou premenou naše Zákaznícke centrum prejde. Pre našich slovenských zákazníkov bude mať rozhranie samozrejme plnú lokalizáciu do slovenského jazyka.
Behom nasledujúcich mesiacov by sme vám tiež radi sprístupnili nové Zákaznícke centrum ešte v jeho vývojovej fáze, tak aby sme mohli zbierať vaše prvé postrehy a pripomienky a mali možnosť ich v priebehu realizácie zapracovať. V novej verzii Zákazníckeho centra nájdete spočiatku obmedzenú škálu funkcií, ktorá sa bude ale postupne rozširovať. Vďaka tomu budete mať možnosť si ich takpovediac ohmatať ešte pred zverejnením beta-verzie.
Vydanie kompletnej beta-verzie, ktorá bude vznikať – ak budete chcieť – i s vašim prispením, je naplánované na budúci rok.